Sider

Små grep for miljøet: Kutte ned på kjøttet

Håpar du har ein fin sommar! Eg er allereie ferdig med sommarferien og har jobba i ei veka. Men det er fint å jobba i ferien og.

Denne veka i Bergen har eg vore heime åleine og då er det fint å ha vegetarveka. Eg har ikkje vore så veldig kreativ i matvegen så eg kjem ikkje til å dele nokon oppskrifter med dåke her, men eg kan tipse  om å sjekke ut veganmisjonen som har knallmange spennande vegetaroppskrifter. For der me verkleg kan gjere eit løft for miljøet er med å kutte ned på kjøttet me et. Ein treng ikkje å vere vegetarianar, men ein kan til dømes ha ein kjøttfri dag i veka eller ein kan prøve å kutte ned på kjøttet og leggje til meir grønnsaker eller ev, belgfrukt. Eg toler ikkje så godt bønner og linser men bruker t.d. ofte peanøtter eller ulike frø i maten eg lagar.

Framtida i våre hender illustrerar det veldig fint her :


Snillare grilling:
Kjøp deg ein liten fleirgongsgrill til å ha med i parken. Eingongsgrill er ein miljøversting. Det er kosleg og litt ekstra stas synes eg med ein litt meir skikkeleg grill enn eingongsgrillen.

På grillen kan ein ha endelaust med grønnsaker på grillspyd eller i folie, det vert godt nesten uansett kva du putter i.  Eit tips som eg ofte brukte då eg var vegetarianar på fulltid er å ha marinade på grønnsakene då vert dei ekstra gode. Ein kan og grille både salat, vassmelon og annanas. Vær kreativ og miljøvennleg i sommar. God sommarklem til deg!


Ma-le-na

Ingen kommentarer: