Sider

Mange bekkar små gjer ein stor å

Godt nyttår!
Det er ikkje alle som meiner at nyttårsfortsett er noko tess, ofte vert det kanskje tomme mål som ein ikkje følger opp. Men eg synes det er fint å setje seg nokre mål, legge litt planar og ha nokre ambisjonar for framtida. Så eg har ein god del nyttårsfortsett i år òg. Til dømes det vanlege som å trene og øve meir. Utanom det så har eg nyttårsfortsett om å vere meir miljøvennlig, vere enno meir nyfiken på andre kulturar, og å framsnakke folk som inspirerer meg.

Så i dag vil eg framsnakke MaDam, som er eit feministisk bloggkollektiv som oppdaterer deg på dagsaktuelle feministiske saker og som stiller spørsmål til ting som ikkje er så bra. Sakene dei skriv er lettleste, ofte litt humoristiske og veldig aktuelle. Trykk her for å lese. 


Og så tilslutt, viss du òg har som nyttårsfortsett å vere meir miljøvennleg, så vil eg tipse deg om å leite etter svanemerka telys og å hugse på å resirkulere metallkoppen når lyset er brent ut. Alt du gjer for å vere litt meir miljøvennleg hjelper!

Ha ei fin veke!
Ma-le-na

2 kommentarer:

Unknown sa...

kjekt at du fortsatt skriv litt her

Malena sa...

Ja, det er ikkje så ofte, men er kjekt å skrive litt innimellom. Kjekt at du les!