Sider

Oppdatering

Hei fine deg! Vil no berre sei at eg framleis er her. No  har eg heimeeksamen, og i ånd av å gjere alt mogleg anna enn å skrive det ein skal, så tenkte eg å oppdatera litt her. Så her kjem eit visdomsord frå den fine Bjørg Thorhallsdottir almanakken min:

Hemmeligheten til et rikt liv er å ha flere begynnelser enn avslutninger. 
                                                                  -Dave Weinbaum 

Her kjem glansbileta frå kvardagen min på instagram. Så ikkje bli lei deg og tenk at livet mitt er perfekt, for rommet mitt er rotete eg har ikkje øvd så mykje gitar som eg burde og eg skulle ønske eg skreiv eksamensoppgåve og ikkje blogginnlegg akkurat no. Så hugs at du er bra nok! Kos deg med oppsummering frå instagram.


Fine Anne og Katharina på besøk i Mars

Mammo laga påskefrukost ein jobbelaurdag, før kl 0730! 

Grilling i kjeladress/fisketur.

Slutt på ferien, fullt på kystbussen. Kult å sittja bakerst.

Bursdagsveka i lukkeboden, Oda 22 år.

Middagsdate med fina storasøstero.

Lunsjdate med fina storasøstero og fin gut. 

Vår i Sagvågen (hjarta)

Stopshop2013, ny reim og nytt batteri på mi første klokke, som pappa kjøpte i London anno 2001. 

Besøk på Stord, O-løp og cisv for alle penga. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig! Frøken Instagram-hater e veldig nøgd :-D Fine bilde, og fine folk <3


Lykke te me eksamen! Me i smette heie og sende ei M-pannekaka :-D

Besteløvinno

Malena sa...

Haha, da va deg eg tenkte på! :)

Tusen takk! den varma! Hels familien <3 Og snart god helg te dåke!